Mit varrjak?

2015. február 07.

mit_varrjak---_3_.png

Kipróbáltam a varrásban pár irányt, amíg rájöttem arra, kitapasztaltam, hogy mi is az, amivel szívesen megyek tovább, amit magaménak érzek, és ami nektek is bejön. Varrtam oroszlánt, malacot, farkast, rókát, mosómedvét, macit, baglyot, cicát, és még isten tudja milyen állatot, nagy örömömet leltem benne, de rájöttem, hogy le kell nyesegetnem azokat, amiket nem tudok továbbfejleszteni, vagy épp nincs kedvem hozzá.

_mg_3266.jpg

Mivel épp márkaépítést tanulok, gyakorlok, tudatosan is elkezdtem gondolkozni azon, hogy mi maradjon. A macska az alap, ő marad, egy igazi szerelem, ráadásul olyan sok cicaalakot rajzoltam, mire létrejött ez az asszonyosan gömbölyű csípő, a kicsit csodálkozó naiv ábrázat, és szeretem is minden mozzanatát, amikor készítem.

_mg_8569.jpg

A másik szerelmem a bagoly. Igen ám, de mostanában azt olvasom, hallom mindenhonnan, hogy leáldozott a baglyoknak, már nem trendi, csak egy divathóbort volt, és különben is ciki. Mi van??? Először is, akkor eddig én trendi voltam a baglyaimmal? Hát akkor ezt köszönöm… :), de én szeretném ezeket a puha, ölelnivaló, cuki madarakat továbbra is varrni, a gyerekeket nem érdekli a divat, csak, ha mi úgy alakítjuk...

owl-clip-art-owl-blue-brown_1_.png

Tehát arra jutottam, hogy szembe megyek a mai trenddel, inkább leszek nem trendi, és nem hagyok fel a bagolyvarrással. A tudás, és a bölcsesség szimbólumának testet öltök szó szerint. :) És ki ne szeretné, hogy a gyereke ezekkel a képességekkel rendelkezzen?

 

 

Szóval igenis baglyot minden gyerekszobába!

_mg_8497_1.jpg

_mg_8513_1.jpg

_mg_8518.jpg

_mg_8566.jpg

_mg_8975.jpg

 

pottyok.png

A bejegyzés trackback címe:

https://nadalma.blog.hu/api/trackback/id/tr647149979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása